Iz Ruščice stiže priča koja spaja ljubav, upornost, tradiciju i poduzetništvo. Ana Tereza i Mario Želinski, bračni par čije se ime ovih dana sve češće spominje, postali su zaštitna lica nove sezone projekta „Startaj Hrvatska“, i to zahvaljujući proizvodu koji je nastao u njihovoj kuhinji – Nut Kat namazu od domaćih lješnjaka.
Njihov put nije započeo u velikim pogonima ni u skupim laboratorijima, već u obiteljskoj kući, s jednom jednostavnom idejom: stvoriti proizvod koji će biti prirodan, ukusan i iskren – baš poput Slavonije iz koje dolaze. Prije pet godina Mario je zasadio vlastiti nasad lješnjaka na obiteljskoj zemlji. Dok su mnogi u tom trenutku odustajali od poljoprivrede, Mario i Ana Tereza odlučili su krenuti u suprotnom smjeru – vjerujući da se upravo iz zemlje i truda rađa ono najbolje.
Dan danas lješnjake beru sami, ručno ih sortiraju i prže, a zatim ih pretvaraju u glavni sastojak Nut Kat namaza. Kažu da su ideju dobili sasvim spontano, jednog poslijepodneva kad su u kuhinji, zajedno s bakom Katicom, odlučili isprobati stari obiteljski recept i prilagoditi ga modernom načinu života.
– Sve je počelo kad smo jednog dana odlučili spojiti lješnjake i stari recept. Stavili smo sve sastojke u blender – i tako je nastao naš prvi Nut Kat namaz, prisjeća se baka Katica uz smijeh, dodajući da su prvi staklenke dijelili rodbini i prijateljima, ni ne sluteći da će ih uskoro tražiti i kupci iz drugih dijelova Hrvatske.
– Da bi se stvorio vrhunski proizvod, nisu potrebna laboratorijska istraživanja, već jedna baka koja zna što radi, govori Mario kroz šalu, ali iza te šale krije se ozbiljna poruka: kvaliteta se rađa iz jednostavnosti i ljubavi prema onome što radiš.
Nut Kat danas dolazi u dvije varijante – s tamnom i s bijelom čokoladom – i u svakoj teglici sadrži više od 70 posto domaćih lješnjaka. Ono što ga čini posebnim nije samo sastav, nego i način na koji nastaje: svaki korak u proizvodnji obavljaju Ana Tereza i Mario sami, od berbe do punjenja staklenki. Njihov proizvod karakterizira kremasta, svilenkasta tekstura i bogat, prirodan okus lješnjaka, bez umjetnih dodataka, ulja i pojačivača okusa.
Kupci koji su ga probali opisuju ga kao “najiskreniji okus djetinjstva u modernom pakiranju”. Osim što oduševljava okusom, Nut Kat je i nutritivno bogat – lješnjaci su prirodan izvor zdravih masti, proteina i vitamina E, a u kombinaciji s kvalitetnom čokoladom daju savršenu ravnotežu između zdravog i slatkog.
Put od kućne kuhinje do polica SPAR trgovina nije bio lagan, ali je bio vrijedan svake neprospavane noći. Kroz projekt „Startaj Hrvatska“, koji već godinama prepoznaje i podržava domaće poduzetnike, Ana Tereza i Mario dobili su priliku plasirati svoj proizvod na nacionalno tržište i ispričati priču o obitelji koja vjeruje u domaće.
– SPAR je otvorio vrata našem proizvodu jer vidi isto što i mi – domaću, prirodnu poslasticu stvorenu s puno ljubavi i poštovanja prema tradiciji, kažu Ana Tereza i Mario, ne skrivajući ponos što se njihov trud prepoznao.
Za njih, Nut Kat nije samo poslovni projekt, nego produžetak obiteljske priče. Svaka staklenka podsjetnik je na djetinjstvo, na bakin miris pečenih lješnjaka, na obiteljske nedjelje i kolače rađene bez žurbe. Danas, kada su domaći proizvodi često zasjenjeni brendovima iz uvoza, Mario i Ana Tereza vraćaju vjeru u ono što je lokalno, jednostavno i istinski dobro.
– Ljudi su željni iskrenih proizvoda, onih iza kojih stoje stvarni ljudi i prave priče. Nama je bilo važno da sve ostane domaće – od lješnjaka do pakiranja. Svaka staklenka nosi naš pečat i dio našeg života, kaže Ana Tereza.
Kroz „Startaj Hrvatska“ njihova priča dobila je novu dimenziju – od male obiteljske ideje postala je primjer kako predanost, rad i vjera u vlastitu viziju mogu promijeniti živote.
Danas Nut Kat nije samo brend, nego simbol toga da se i iz mjesta poput Ruščice može pokrenuti posao koji će osvajati tržište i srca potrošača diljem zemlje. Iako su skromni, Mario i Ana Tereza postali su inspiracija mnogima koji tek razmišljaju o poduzetništvu – dokaz da se uspjeh ne mjeri veličinom pogona, nego veličinom ideje i ljubavi s kojom se radi.
Njihova priča završava onako kako je i počela – u kuhinji, s obitelji i mirisom svježe mljevenih lješnjaka. Samo što se sada taj miris, zahvaljujući projektu „Startaj Hrvatska“, širi i daleko izvan Ruščice.
Brodsko-posavska županija ulazi u tjedan promjenjivog vremena koji će, prema sve...
20.10.2025. u 07:30
Prvo, evo lagane brodske šale koja se događa u ugodnoj ljetnoj baš...
19.10.2025. u 20:00
U dvorištu Hrvatskog doma u Cerniku, pod otvorenim šatorom, ovog j...
19.10.2025. u 12:00
Radovi na autocestama, koji u Hrvatskoj svake jeseni uzmu maha nakon turističke...
19.10.2025. u 08:00
Poznata hrvatska prehrambena tvrtka Ledo izdala je hitno upozorenje potro&scaron...
17.10.2025. u 17:30
SLAVONSKI BROD – Na redakcijsku adresu 035portala stigao je videozapis koj...
17.10.2025. u 15:45
Policijske službenice Policijske uprave brodsko-posavske (Ured načelnika i Posta...
17.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Iako su društvene mreže posljednjih dana prepune n...
17.10.2025. u 07:30
Nakon tri uspješna i odlično posjećena izdanja, slavonskobr...
16.10.2025. u 10:00
Policijski službenici Postaje prometne policije Slavonski Brod, su 14. listopada...
16.10.2025. u 07:30
U Novoj Gradiški održan je jubilarni, 25. Izbor za Najuzorniju hrvatsku s...
15.10.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – Državni inspektorat 8. listopada 2025. objavio je ažurira...
15.10.2025. u 12:30
ZAGREB / SLAVONSKI BROD – Fond za zaštitu okoliša i energets...
15.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Danas, u srijedu 15. listopada, nešt...
15.10.2025. u 07:30
Prošlo je više od desetljeća otkako su građani koji žive u zgradam...
14.10.2025. u 17:30
SLAVONSKI BROD / POŽEGA / LOBOR – Da se u Hrvatskoj gotovo sve može kupiti...
13.10.2025. u 20:00