Nakon što smo u čak dva navrata kritizirali promotivni video o Slavonskom Brodu naziva Croatia, When the Glass is Half Full: 10 Ways Slavonski Brod is Improving, koji je izgledao više kao produžetak predizborne kampanje aktualnog gradonačelnika nego kao ozbiljan pokušaj promocije grada, Paul Bradbury nas je u svom posljednjem videu uspio iznenaditi. Iako pretpostavljamo da je i ovaj uradak naručen od strane Grada ili Turistička zajednica područja "Slavonski Brod-Posavina", ovoga puta britanski influencer se pokazao u posve drugačijem svjetlu – opuštenom, autentičnom i profesionalnom, ostavljajući iza sebe politiku i fokusirajući se na stvarne ljepote i posebnosti Slavonskog Broda, ističući ključne adute koji su i nama pomogli da nekim novim očima vidimo nama svakodnevne vizure.
Bradburyjev najnoviji video pod nazivom "48 sati ljetnog raja u Slavonskom Brodu" donosi sasvim novi pogled na grad, kojeg smo možda svi mi, pa i on, uzimali zdravo za gotovo. Od samog početka videa, osjeća se drugačija energija – to nije video stvoren radi promocije političke agende, već iz ljubavi prema otkrivanju skrivene Hrvatske, s fokusom na sve što Slavonski Brod može ponuditi. Njegov osobni ton, opuštene izjave i simpatične anegdote čine video daleko pristupačnijim i autentičnijim, a upravo to je ono što je nedostajalo u ranijim pokušajima promocije.
Jedan od ključnih trenutaka videa je kada Bradbury opisuje gradsku plažu Poloj, koju naziva pravim skrivenim draguljem. Njegova opaska da mnogi turisti, kada razmišljaju o Hrvatskoj, najčešće odlaze na obalu, ali da Slavonski Brod nudi savršenu alternativu za obitelji koje žele povoljan i opuštajući odmor, posebno odjekuje. S oduševljenjem govori o širokom pijesku, hladovini pod drvećem, dječjim igralištima i koktel barovima koji nude pića po znatno nižim cijenama od onih na obali. Njegova rečenica: "Dajte meni ovo radije nego obalu – hlad, mir i mjesto gdje se roditelji mogu opustiti dok se djeca igraju," ističe jedinstvenu vrijednost ove plaže.
Bradbury također hvali Kuću piva, lokal u središtu grada s impresivnom kolekcijom od 1.500 pivskih boca iz cijelog svijeta. Njegov entuzijazam dok opisuje ovaj jedinstveni prostor, kao i njegove opaske o prijateljskoj atmosferi i opuštenom ugođaju, pokazuju kako Slavonski Brod zaista ima posebne adute koje može ponuditi turistima.
Slavonski Brod- obiteljska destinacija
Ono što posebno impresionira u Bradburyjevom videu je njegov fokus na obiteljsku ponudu grada. Kao roditelj, istaknuo je kako je Poloj idealan za obitelji s djecom zbog mirnog i sigurnog okruženja. Osim toga, naglašava kako grad nudi brojne dodatne sadržaje poput otvorenih bazena s vodenim atrakcijama i igralištima za djecu, što je savršeno za obiteljski odmor. Njegova usporedba cijena na obali i u Slavonskom Brodu pokazuje kako grad nudi povoljniju opciju za obitelji koje žele kvalitetan odmor bez visokih troškova.
Posebno zanimljivo je njegovo iskustvo s lokalnom zajednicom i pohvala prijateljstvu i gostoprimstvu Brođana. Bradbury spominje kako su on i njegova obitelj uživali u opuštenom ritmu grada, bez stresa i užurbanosti, ističući kako su čak proveli cijeli dan na brodu, istražujući rijeku Savu, što je još jedan primjer atrakcija koje se često zanemaruju u promotivnim materijalima.
Vrhunac njegovog boravka, kako sam kaže, bio je Slavonski vinski festival u Tvrđavi, događaj koji je okupio više od 3.000 posjetitelja i brojne vinare iz istočne Hrvatske. Bradbury je s posebnim oduševljenjem govorio o atmosferi festivala, pohvalivši bogatu ponudu vina, a posebno ga je impresionirala Graševina proizvođača Perak iz Kutjeva. Njegove izjave o spoju vina i kulturne baštine, te o tome kako ovakvi događaji mogu dodatno unaprijediti turističku ponudu Slavonskog Broda, daju vrijedne smjernice za buduće promidžbene aktivnosti.
Bradbury posebno naglašava važnost Tvrđave kao potencijalnog središta vinskog turizma u Slavoniji. Njegova ideja da se Tvrđava iskoristi za promociju slavonskih vina i ugosti veće događaje samo je jedna od mnogih pozitivnih sugestija koje bi gradska uprava i turistička zajednica mogle uzeti u obzir.
Oduševljenje i iskrenost u zaključku
Bradburyjev video završava u izuzetno pozitivnom tonu, s izjavom koja nas je zaista oduševila: "Nakon 23 godine života u Hrvatskoj, ovo je jedan od najboljih vikenda koje sam ikada proveo." Njegovo priznanje da je došao u Slavonski Brod s niskim očekivanjima, ali da odlazi s impresijama koje će rado podijeliti s prijateljima u Zagrebu, govori koliko je grad uspio osvojiti ovog iskusnog putnika. Njegova preporuka da Slavonski Brod postane odredište za obitelji koje žele povoljan i kvalitetan odmor, posebno u vrijeme kada su cijene na obali u porastu, ključna je poruka ovog videa.
Za razliku od ranijeg videa koji je djelovao kao produžetak političke kampanje, ovaj novi uradak odiše iskrenošću i toplinom. Bradburyjev specifičan, osoban i simpatičan pristup učinio je ovaj video izuzetno privlačnim i uspješnim promotivnim alatom. Umjesto politiziranih tonova, ovoga puta dobili smo autentičan prikaz grada koji ima mnogo toga za ponuditi – od prirodnih ljepota, kulturne baštine do obiteljskih sadržaja.
Slavonski Brod ovim videom dobiva priliku da se konačno prikaže kao turistička destinacija s dušom, a Bradbury je pokazao da je pravi ambasador tih vrijednosti. Njegov profesionalni, ali istovremeno prijateljski i topao pristup, osvježenje je koje je gradu bilo prijeko potrebno.