Nakon što smo početkom tjedna pisali o katastrofalnoj kvaliteti vode na području grada Slavonskog Broda, a o čemu više možete ćitati OVDJE, iz Vodovoda su se ipak oglasili nešto detaljnijim priopćenjem, koje prenosimo u cijelosti.
OBAVIJEST KORISNICIMA VODNIH USLUGA
Početkom prošlog tjedna cijelu Hrvatsku zahvatio je toplinski val koji je doveo do izuzetno velike potrošnje vode, koja se u ovo vrijeme koristi za zalijevanje ili za punjenje bazena. Iz navedenih razloga došlo je do lokalnih zamućenja na području Grada Slavonskog Broda i nekoliko općina. Kako bi se ti problemi otklonili, Vodovod je pored redovnog ispiranja cjevovoda, koje se radi po unaprijed zadanom planu, započeo vršiti i interventna ispiranja cjevovoda prema dojavama građana.
Dakle, radi se o lokalnim zamućenjima na dijelovima vodoopskrbnog sustava. U slučaju zamućenja, voda je zdravstveno neispravna na parametar mutnoće, stoga molimo korisnike vodnih usluga ako primijete zamućenje vode da isto što prije jave na besplatni telefon Vodovoda 0800 333 444, kako bi se u najkraćem roku ispiranjem cjevovoda otklonio problem. U smislu kvalitete vode, voda s crpilišta Jelas i Sikirevci zdravstveno je ispravna, što potvrđuju analize internog laboratorija Vodovoda te Zavoda za javno zdravstvo Brodsko-posavske županije, tj. voda u vodoopskrbnom sustavu Slavonski Brod zdravstveno je ispravna.
Inače, ispiranje vodoopskrbnog sustava kontinuirani je posao kojeg obavljaju svi isporučitelji vodnih usluga, a nužan je kako bi se iz sustava uklonile naslage i čestice koje nastaju oksidacijom pod utjecajem klor dioksida, koji služi za dezinfekciju vode.
Navedene probleme pojačali su i problemi u elektroenergetskom sustavu, koji je također pod velikim opterećenjem, zbog čega uslijed promjena napona dolazi do zastoja u radu crpilišta i precrpnih postrojenja Vodovoda.
Na terenu se trenutačno nalaze sve raspoložive ekipe koje ispiranjem cjevovoda otklanjaju navedene probleme.
Pored zamolbe da korisnici vodnih usluga što prije jave probleme sa zamućenjem, korisnike pozivamo da nam se povratno jave s podatcima kako bismo im npr. u slučaju zamućenih bazena umanjili potrošnju za mjesec srpanj.
Prilikom trošenja veće količine vode (npr. punjenje bazena) svakako je preporuka da se to radi polako tj. da se nikako ne pušta puni mlaz vode.
Molimo korisnike za razumijevanje.
direktor
Stjepan Aščić
U petak će Slavonski Brod još jednom zastati u tišini i sjećanju....
12.11.2025. u 20:00
Kada smo prije mjesec dana objavili tekst Tko preživi – dočekat će termin&...
12.11.2025. u 12:30
Nova Gradiška, 12. studenog 2025. – Jučer je započela prva faza rad...
12.11.2025. u 10:00
Slavonski Brod, 11. studenog 2025. – Komunalno društvo "Komunalac"...
12.11.2025. u 07:30
Kako bi izgledalo da fotografije stare više od sto godina mogu „pro...
11.11.2025. u 19:55
Dio vijećnika Županijske skupštine Brodsko-posavske županije održao je pr...
11.11.2025. u 15:00
Državni inspektorat Republike Hrvatske objavio je kako se iz prodaje povlači PIK...
10.11.2025. u 20:00
Upravni odbor Zaklade hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovi...
10.11.2025. u 17:30
Na Trgu Ivane Brlić-Mažuranić ponovno se postavlja panoramski kotač kao jedna od...
10.11.2025. u 12:15
Premda se nalazimo u srcu studenoga, vrijeme u Brodsko-posavskoj županiji ovih ć...
10.11.2025. u 07:30
ŠALE IZ BRODA I BRODSKE ŽUPE JOJ, FUGO, FUGO... ...
09.11.2025. u 20:00
Policijski službenici Policijske uprave brodsko-posavske nastavljaju sa pojačani...
08.11.2025. u 20:00
EUinMyRegion Media Trips studijski je program Europske komisije za regionalne i...
08.11.2025. u 12:00
Povodom obilježavanja Nacionalnog dana dobrovoljnih davatelja krvi, Gradsko dru&...
08.11.2025. u 08:02
U Rešetarima se ovih dana otvorilo ozbiljno pitanje zaštite radnič...
07.11.2025. u 17:46
Po četvrti put zaredom, učenici i nastavnici Osnovne škole Sibinjskih žrt...
07.11.2025. u 12:30