Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
U petak će Slavonski Brod još jednom zastati u tišini i sjećanju....
12.11.2025. u 20:00
Kada smo prije mjesec dana objavili tekst Tko preživi – dočekat će termin&...
12.11.2025. u 12:30
Nova Gradiška, 12. studenog 2025. – Jučer je započela prva faza rad...
12.11.2025. u 10:00
Slavonski Brod, 11. studenog 2025. – Komunalno društvo "Komunalac"...
12.11.2025. u 07:30
Kako bi izgledalo da fotografije stare više od sto godina mogu „pro...
11.11.2025. u 19:55
Dio vijećnika Županijske skupštine Brodsko-posavske županije održao je pr...
11.11.2025. u 15:00
Državni inspektorat Republike Hrvatske objavio je kako se iz prodaje povlači PIK...
10.11.2025. u 20:00
Upravni odbor Zaklade hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovi...
10.11.2025. u 17:30
Na Trgu Ivane Brlić-Mažuranić ponovno se postavlja panoramski kotač kao jedna od...
10.11.2025. u 12:15
Premda se nalazimo u srcu studenoga, vrijeme u Brodsko-posavskoj županiji ovih ć...
10.11.2025. u 07:30
ŠALE IZ BRODA I BRODSKE ŽUPE JOJ, FUGO, FUGO... ...
09.11.2025. u 20:00
Policijski službenici Policijske uprave brodsko-posavske nastavljaju sa pojačani...
08.11.2025. u 20:00
EUinMyRegion Media Trips studijski je program Europske komisije za regionalne i...
08.11.2025. u 12:00
Povodom obilježavanja Nacionalnog dana dobrovoljnih davatelja krvi, Gradsko dru&...
08.11.2025. u 08:02
U Rešetarima se ovih dana otvorilo ozbiljno pitanje zaštite radnič...
07.11.2025. u 17:46
Po četvrti put zaredom, učenici i nastavnici Osnovne škole Sibinjskih žrt...
07.11.2025. u 12:30