Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Nakon dvogodišnje pauze, jedan od najpopularnijih bendova regionalne pop...
23.12.2025. u 20:00
Dok se u Slavonskom Brodu godinama toleriraju ozbiljni komunalni, sigurnosni i d...
23.12.2025. u 12:21
Policijski službenici Policijske uprave brodsko-posavske, prošli tjedan (...
23.12.2025. u 10:00
Badnjak u Slavonskom Brodu i ove će godine započeti ondje gdje s...
23.12.2025. u 07:30
Dok se gradovi kite lampicama, a iz izloga stižu poruke blagdanskog obilja, stva...
22.12.2025. u 20:00
Na obroncima Dilja, u pitoresknom selu Lovčić, skrivenom između Brodskog Stupnik...
22.12.2025. u 10:00
Stanovnike Brodsko-posavske županije u razdoblju od 22. do 28. prosinca 2025. oč...
22.12.2025. u 07:30
- Od profesora, jedino nju nikada nismo oslovljavali s „drugarice profesor...
21.12.2025. u 20:00
Deset godina nakon što je prvi put otvorila vrata javnosti, likov...
21.12.2025. u 12:00
U akademskoj 2025./2026. godini Brodsko-posavska županija dodijelit...
21.12.2025. u 08:00
U predblagdansko vrijeme, kada se gradovi pune svjetlima, a riječi solidarnosti...
20.12.2025. u 12:00
Hrvatske autoceste započele su vidljivu fazu uvođenja novog sustava naplate cest...
20.12.2025. u 08:00
Ministarstvo demografije i useljeništva donijelo je odluku o financiranju...
19.12.2025. u 20:00
Nakon što su 8. prosinca 2025. godine u novu zgradu u Uli...
19.12.2025. u 17:30
Domino’s Pizza jučer je uz veliko slavlje uspješno otvorila svoju p...
19.12.2025. u 15:00
U mirnom slavonskobrodskom naselju Podvinje, uoči božićnih blagdana, jedna je ob...
19.12.2025. u 12:30