Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Slavonija se i ove godine našla na neslavnom vrhu hrvatsk...
12.12.2025. u 17:30
Slavonskobrodska zima ne bi bila potpuna bez dječjeg smijeha i prvih hrabrih kor...
12.12.2025. u 15:00
Zalihe krvi i krvnih pripravaka svih krvnih grupa u posljednjim su danima dosegn...
12.12.2025. u 12:30
Blagdanska atmosfera sinoć je ispunila Matičević centar, gdje je udruga BrodWine...
12.12.2025. u 10:00
— U prvi tren mislili smo da su to čagljevi iz Bosanskog Broda, često se z...
12.12.2025. u 07:30
U sklopu projekta „PanonSTEM“, nastavlja se provedba bogatog program...
11.12.2025. u 17:30
U sklopu projekta „PanonSTEM“, nastavlja se provedba bogatog program...
11.12.2025. u 17:30
U Slavonskom Brodu zauvijek je utihnuo glas čovjeka koji je desetljećima bio jed...
11.12.2025. u 15:00
U Slavonskom Brodu ponovno se aktiviralo klizište – ovaj put na pod...
10.12.2025. u 20:00
U istočnom Kazamatu Tvrđave Brod jučer je svečano otvorena Kuća Djeda Božićnjaka...
10.12.2025. u 17:30
Zbog izvođenja radova izvanrednog održavanja, Hrvatske ceste donijele su odluku...
09.12.2025. u 20:00
Slavonski Brod danas je dobio novu Gradsku ljekarnu na jednoj od najreprezentati...
09.12.2025. u 15:00
Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo predstavili su rezult...
08.12.2025. u 17:30
U redakciju su nam se proteklih dana javili ogorčeni stanovnici ulice Koš...
08.12.2025. u 15:00
Na policama hrvatskih trgovačkih lanaca ovih dana može se pronaći gotovo sve osi...
08.12.2025. u 10:00
Tjedan od 8. do 14. prosinca u Brodsko-posavskoj županiji obilježi...
08.12.2025. u 07:30