Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Nakon godina radova, dogovora, političkih usuglašavanja i odgađanja, novi...
05.12.2025. u 15:00
Grad Slavonski Brod i ovog prosinca organizira rad mobilnih gradskih blagajni ko...
05.12.2025. u 12:30
Jučer, 4. prosinca 2025., na rijeci Savi odigrala se akcija koja j...
05.12.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Brodski Komunalac objavio je najnoviji nastavak rasporeda...
04.12.2025. u 17:30
KLAKAR – U Crkvi sv. Jakova apostola jutros je započelo dvodnevno obilježa...
04.12.2025. u 15:00
U gradu koji dobro zna što znači zajedništvo, ovog prosinca Slavon...
04.12.2025. u 12:30
Uoči blagdanske sezone, Turistička zajednica područja Slavonski Brod–Posav...
04.12.2025. u 07:30
Humanitarna kampanja Budi mi prijatelj udruge RTL pomaže djeci ove je godine u f...
03.12.2025. u 15:00
SLAVONSKI BROD – Dok brojni vozači svakodnevno rutinski stanu na parkirno...
03.12.2025. u 12:30
Početak prosinca u Hrvatskoj već tradicionalno najavljuje ono &sca...
03.12.2025. u 10:00
Slavonski Brod već je naviknut na velike najave, ali rijetko koja izazove ovolik...
03.12.2025. u 07:30
Policijski nadzori nezakonitog boravka i rada stranih državljana u Slavonskom Br...
01.12.2025. u 17:30
Portal Najdoktor objavio je u ponedjeljak popis najboljih liječnika u Hrvatskoj...
01.12.2025. u 10:07
SLAVONSKI BROD / BPŽ – Tjedan pred nama donosi sve ono što zovemo &...
01.12.2025. u 07:30
Pod naslovom Poplava ulica, „Brodski tjednik“ 1906. godine pi&scaron...
30.11.2025. u 20:00
S prvim ozbiljnijim hladnoćama, u dvorištima diljem Hrvatske počinje &nda...
30.11.2025. u 08:00