Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Ministarstvo demografije i useljeništva donijelo je odluku o financiranju...
19.12.2025. u 20:00
Nakon što su 8. prosinca 2025. godine u novu zgradu u Uli...
19.12.2025. u 17:30
Domino’s Pizza jučer je uz veliko slavlje uspješno otvorila svoju p...
19.12.2025. u 15:00
U mirnom slavonskobrodskom naselju Podvinje, uoči božićnih blagdana, jedna je ob...
19.12.2025. u 12:30
Državni inspektorat Republike Hrvatske jučer je obavijestio po...
19.12.2025. u 10:00
Polaganjem vijenaca i paljenjem svijeća kod središnjeg križa na Gradskom...
19.12.2025. u 07:30
APN pokreće Program priuštivog najma uz stroge uvjete i zajamčenu isplatu...
18.12.2025. u 16:30
Jedna božićna dekoracija u slavonskobrodskom Podvinju bila je dovoljna d...
18.12.2025. u 10:39
Slavonski Brod ovih se dana našao u središtu pozornosti zbog događ...
17.12.2025. u 20:33
Dok su ulice Slavonskog Broda tijekom adventskog razdoblja obučene u svjetla, mi...
17.12.2025. u 20:00
Domino’s Pizza Hrvatska s velikim zadovoljstvom najavljuje otvorenje svoje...
17.12.2025. u 10:00
Jučer je u Brodsko-posavskoj županiji napravljen još jeda...
17.12.2025. u 07:30
U Slavonskom Brodu započeli su radovi na izgradnji dijela mreže...
16.12.2025. u 17:30
Najavljeno poskupljenje usluge odvoza i zbrinjavanja komunalnog otpada za čak 62...
16.12.2025. u 15:00
Preksinoć se u Slavonskom Brodu dogodilo ono zbog čega se još jednom može...
15.12.2025. u 17:30
Nakon godina u kojima je iseljavanje obilježilo demografsku sliku Hrvatske, posl...
15.12.2025. u 10:00