Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
TD Komunalac d.o.o. Slavonski Brod obavještava građane da će se u subotu,...
21.11.2025. u 15:00
Prekjučer je na prometnicama Brodsko-posavske županije bilo napeto. Policijski s...
21.11.2025. u 12:30
Učenici i učiteljice Osnovne škole Blaž Tadijanović vratili su se iz &Sca...
20.11.2025. u 15:00
Sinoć je u Slavonskom Brodu, u organizaciji educiranog medicinskog osoblja Zavod...
20.11.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Dok Slavonski Brod već godinama vodi bitku s kronično lo&...
20.11.2025. u 07:30
Slavonski Brod ulazi u vikend uz osjetno zahlađenje, a prognoza up...
19.11.2025. u 17:30
Bosna i Hercegovina odnedavno provodi jedno od najoštrijih...
19.11.2025. u 12:30
Početkom siječnja konačno dočekasmo dugo očekivani snijeg i bajkovitu bi...
18.11.2025. u 20:00
Hrvatska danas obilježava Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata t...
18.11.2025. u 08:00
Slavonski Brod – Četvrta etapa tradicionalne motociklističke...
17.11.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD- Povodom Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata te...
17.11.2025. u 13:30
Tjedan pred nama, od 17. do 23. studenoga, donosi pravu jesensku klackalicu u Br...
17.11.2025. u 08:00
- Moja je želja bila ići u samostan. Međutim, mamu smo rano izgubili i svećenik...
16.11.2025. u 20:00
Ako je vjerovati prvim informacijama koje kruže gradom, Brođane bi...
16.11.2025. u 17:04
Dok se građani tek pripremaju na hladnije dane, sezona gripe u Hrvatskoj već bil...
15.11.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – Nakon današnje objave o nestanku 13-godišnj...
14.11.2025. u 20:14