Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Dok se mnogi građani već pripremaju za blagdanski završet...
28.12.2025. u 12:00
Telefoni će zazvoniti, poštari pokucati, a sandučići se početi puniti već...
28.12.2025. u 08:00
KAKO OSTATI MLADA I LIJEPA Pa tko to ne želi biti mlad, lijep,...
27.12.2025. u 20:00
Dok se u Hrvatskoj sve više govori o epidemiji pretilosti, s brojkama koj...
27.12.2025. u 16:00
Krenulo je glasovanje za Najljepši Advent u Hrvatskoj, a...
27.12.2025. u 08:00
Hvala Ti na svemu mila! Ej, lako meni, sele, Doći k Teb' obilnom ručku –...
26.12.2025. u 20:00
Humanitarni rad Lige protiv raka Brodsko-posavske županije ponov...
26.12.2025. u 16:00
Na društvenim mrežama posljednjih se dana intenzivno dijeli reel s gostov...
26.12.2025. u 12:00
Slavonski Brod ponovno je među gradovima s najlošijom kvalitetom zraka u...
26.12.2025. u 08:00
Uz naporni rad gospođa Zlata Fuks (kojoj je, kao i svima drugima koji su nosili...
25.12.2025. u 20:00
Dok se domovi diljem Brodsko-posavske županije pripremaju za božićne blagdane, ž...
25.12.2025. u 16:00
Uspostavom Nezavisne Države Hrvatske dr. Vladimir Fuchs postaje sudac Kotarskog...
24.12.2025. u 20:00
Nakon dvogodišnje pauze, jedan od najpopularnijih bendova regionalne pop...
23.12.2025. u 20:00
Dok se u Slavonskom Brodu godinama toleriraju ozbiljni komunalni, sigurnosni i d...
23.12.2025. u 12:21
Policijski službenici Policijske uprave brodsko-posavske, prošli tjedan (...
23.12.2025. u 10:00
Badnjak u Slavonskom Brodu i ove će godine započeti ondje gdje s...
23.12.2025. u 07:30