Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
Policijski službenici Službe kriminalističke policije, Policijske uprave brodsko...
28.11.2025. u 14:23
Advent u Slavonskom Brodu ove godine stiže u nešto drukčijem tonu. Nakon...
28.11.2025. u 12:30
Kako doznaje SBonline, proteklih je dana obavljen tehnički pregled novoizgrađene...
28.11.2025. u 07:30
Glazbena škola Slavonski Brod ušla je u ovu godinu s impresivnim p...
27.11.2025. u 17:30
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih objavilo je ovih dana popis obrazovn...
27.11.2025. u 15:00
U Garčinu će i ove godine prosinački dani biti ispunjeni svjetlom, glazbom i živ...
27.11.2025. u 12:30
Slavonski Brod ponovno ulazi u sezonu prikupljanja glomaznog otpada, a prvi na r...
26.11.2025. u 20:00
SIBINJ – Općina Sibinj i ove godine priprema adventsku čaroliju koja, već...
26.11.2025. u 17:30
Danas je u Hotelu Art u Slavonskom Brodu održan okrugli stol pod nazivom “...
26.11.2025. u 12:30
Nakon jučerašnjeg teksta o prijavama roditelja iz šestog razreda O...
26.11.2025. u 07:38
Uznemireni i očajni roditelji učenika šestog razreda OŠ „Đur...
25.11.2025. u 17:30
Katarinski sajam i ove je godine ponudio bogat program i velik broj izlagača, no...
24.11.2025. u 20:00
Nakon što je SBonline objavio vijest o neuobičajenoj atmosferi u ugostite...
24.11.2025. u 12:15
Ekonomsko-birotehnička škola u Slavonskom Brodu ovih je dana upisala jeda...
24.11.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija ulazi u novi tjedan pod snježnim pokriva...
24.11.2025. u 07:30
OBOGATILI SE PEČENJEM RAKIJE Došavši iz Amerike tražiti s...
23.11.2025. u 20:00