Naslovna / Parlamentarni izbori / Velika pobjeda hrvatskih potrošača: HiPP će plasirati njemački proizvod na hrvatske police

HRVATSKA

Velika pobjeda hrvatskih potrošača: HiPP će plasirati njemački proizvod na hrvatske police

Borzan: "Uspjeli smo zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav."

Velika pobjeda hrvatskih potrošača: HiPP će plasirati njemački proizvod na hrvatske police
035portal
  • 2017-09-25 15:59:00

Ugledni britanski dnevnik Guradian, danas je objavio informaciju kako nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan o kvaliteti njihova proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu, HIPP namjerava plasirati njemački proizvod i na hrvatske police.


Podsjećamo: U istraživanju europarlamentarke Borzan pokazalo se da HIPP DJEČJA HRANA- BIO RIŽA I MRKVA S PURETINOM:

· njemačko tržište: više povrća - 38 % (mrkva i krumpir), a manje riže 15 %

• hrvatsko tržište: od povrća sadrži samo mrkvu 24% te veći udio riže 21%.

• razlika u boji, okusu i aromi

• razlika i u količini repičinog ulja (izvor omega -3 masne kiseline - 1,9% za njemačko i 1,7% za hrvatsko tržište)

• na oba tržišta proizvodi pod istom brojčanom šifrom artikla

• uočenim razlikama posebnu težinu daje činjenica da se radi o hrani za djecu

• proizvođač za hrvatsko i njemačko tržište: HIPP Njemačka

• proizvod je 54% skuplji u HR

 


"Pozdravljam odluku Hippa. Ovo je velika pobjeda za mene i za hrvatske potrošače. Uspjeli smo zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav. Tijekom cijelog ovog procesa ljudi su mi govorili da je ovo teška bitka, da se čuvam multinacionalki, ali primjer HIPPa je pokazao da kad znaš da si u pravu i kad imaš to crno na bilo, možeš pomaknuti planine. Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", kaže Borzan.