Danas su ugovori potpisani s 33 poduzetnika, a vrijednost ove etape je blizu 200.000 kuna, dok je od početka trajanja javnog poziva ukupno zaprimljeno 187 prijava u ukupnom iznosu od 2.085.959,16 kuna, a odobrene su 183 potpore u ukupnom iznosu od 1.999.027,79 kuna.
Treći dio potpisivanja ugovora s mikropoduzetnicima održan je danas u Velikoj vijećnici županijske uprave s početkom u 10 sati u nazočnosti župana Danijela Marušića i njegovog zamjenika Stjepana Bošnjakovića kao i pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu Željka Burazovića u čijoj ingerenciji je bilo raspisivanje Javnog poziva.
Podsjetimo, Brodsko-posavska županija je uslijed novonastale javnozdravstvene situacije i posljedica koje pandemija uzrokovana virusom COVID-19 ostavlja na gospodarstvo u cjelini, Brodsko-posavska županija je u lipnju 2020. godine donijela Mjere za suzbijanje negativnih ekonomskih posljedica uslijed epidemije bolesti COVID-19 na županijskoj razini za tekuću godinu kojima će se olakšati problem nelikvidnosti, ublažiti ekonomske posljedice, potaknuti poslovanje i konkurentnost poduzetnika i poljoprivrednika.
Prihvatljivi Podnositelji prijave po ovom Javnom pozivu su bili mikro poduzetnici (isključivo obrti i trgovačka društva), a prihvatljivi troškovi su bili:
-za nabavu opreme za obavljanje osnovne/pretežite djelatnosti, a u obzir dolaze računi opreme nastale narudžbom od 01. ožujka 2020. godine te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje nabavljene opreme;
-za nabavu repromaterijala (osim robe za daljnju prodaju) za obavljanje osnovne/pretežite djelatnosti, a u obzir dolaze računi repromaterijala nastalih narudžbom od 01. ožujka 2020. godine te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje nabavljenog repromaterijala;
-za troškove zakupa poslovnog prostora u kojem se obavlja poslovna aktivnost za ožujak/travanj/svibanj 2020. godine te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave ili preslika ugovora o zakupu i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje ili drugi dokaz o plaćanju;
-za komunalne troškove (električna energija, voda, plin, odvoz komunalnog otpada) za ožujak/travanj/svibanj 2020. godine za prostor u kojem se obavlja osnovna/pretežita djelatnost i koji glase na Podnositelja prijave te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje ;
-za troškove telekomunikacija (fiksni telefon, mobilni telefon i internet) za ožujak/travanj/svibanj 2020. godine za prostor u kojem se obavlja osnovna/pretežita djelatnost i koji glase na Podnositelja prijave te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje;
-za troškove knjigovodstvenih usluga za ožujak/travanj/svibanj 2020. godine, a kao dokaz se dostavlja preslika računa koji glase na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje knjigovodstvenih usluga;
-za troškove usklađivanja uvjeta poslovanja u poslovnom prostoru sukladno Zaključku Vlade RH o Mjerama za pokretanje gospodarskih i drugih djelatnosti i aktivnosti u uvjetima proglašene epidemije bolesti COVID-19 od 23. travnja 2020. godine i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (postavljanje zaštitnih barijera u prostoru, nabava sitnog inventara, nabava zaštitne opreme, sredstava za dezinfekciju, toplomjera i sl.), a u obzir dolaze troškovi koji su nastali najranije od 19. ožujka 2020. godine te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje za provedeno ulaganje;
-za troškove izrade prijavne dokumentacije projektnih prijedloga koji se kandidiraju za dodjelu bespovratnih sredstava na nacionalnoj razini, troškove izrade cjelovitih zahtjeva za HAMAG-BICRO zajmove, troškove izrade cjelovitih zahtjeva za HBOR kredite te za sve ostale natječaje i mjere vezane za ublažavanje posljedica epidemije bolesti COVID-19, a u obzir dolaze troškovi koji su nastali najranije od 19. ožujka 2020. godine te se kao dokaz dostavlja preslika računa koji glasi na Podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje za izradu prijavne dokumentacije.
Danas su ugovori potpisani s 33 poduzetnika, a vrijednost ove etape je blizu 200.000 kuna, dok je od početka trajanja javnog poziva ukupno zaprimljeno 187 prijava u ukupnom iznosu od 2.085.959,16 kuna, a odobrene su 183 potpore u ukupnom iznosu od 1.999.027,79 kuna.
Za peti termin potpisivanja ugovora br. 151-183 (ukupno 33 ugovora) odobreno je potpora u ukupnom iznosu od 241.935,52 kune (ugostiteljstvo, frizerski saloni, fotografska radnja, auto škola i trgovina).