Slušaj svoje tijelo
Danas govorim o sinkronizaciji sa mojim klijentima u cilju daljnje sinkronizacije istih samih sa sobom, sa svojim fizičkim i psihičkim simptomima te osjetilima. Bitno je prepoznati svoje stanje jer svatko ipak najbolje poznaje svoje tijelo te je dužan osluškivati i reagirati na simptome, paziti i njegovati samoga sebe i svoje tijelo.
Terapeutika je opsežno područje cjelokupne preventivne medicine. Preventivna medicina je stil življenja sa naglaskom na dugoročnost tretiranja stanja i sistemski pristup tegobi.
Kroz konstantno učenje, nadopunjavanje, educiranje, informiranje, pravodobno iz pouzdanih izvora, uvažavajući istodobno i konvencionalne i prirodne (holističke) metode u pristupu zdravlju sa jednim jedinim ciljem je lakši oporavak i lakše podnošenje tegoba uz očuvanje zdravlja i balansa metabolizma.
Također preventivna medicina je područje ozdravljenja, zbog sistemskih i akutnih stanja, gdje je opravak stanja dug i spor ili čak nemoguć bez naturopatije.
Nije bolest sve što boli
Često u praksi postavljanja algoritma za konkretnu tegobu i pacijenta susrećem nerazumijevanje tjelesnih simptoma pacijenata samih sa sobom ne svojom krivicom. Primjerice često lupanje srca, jutarnji kroničan umor, neredovite stolice, učestale stolice, sluzave ili krvave stolice, nadutosti, hladnoća ekstremiteta, vaginalne kadidijaze, isprekidano mokrenje i mnoštvo ostalih karakteristika problema. Neinformiranost shvaćanja problema kao isključivo boli, koje zahtjeva intervenciju nije dovoljno ispravan pristup u tretiranju tegoba.
Internet je postao košmar informacija, gdje nema pravila i reda, te se moraš napatiti da bi došao do pouzdanih informacija. Najčešće su to mase angažmana oko super prirodnih brendova i proizvoda marketinški predstavljenih u zločestu panaceju (moj proizvod je najbolji), bez naglaska na obavezan personaliziran, holistički pristup tegobi, terapeutske brige i primijenjenog znanja kao obaveznog prema pacijentu.
Također većina angažmana „super prirodnih preparata“ su s razlogom tu da bi netko stvorio brend ili što više prodao taj neki čaroban biljni preparat, koji svima pomaže, bez ikakvog spominjanja ljudskog realnog stanja, koje je uvijek kod individue drugačije i zahtjeva personaliziranu brigu o tegobi, to je upravo naturopatija i jedini ispravan holistički način tretiranja stanja . Danas je još uvijek u prvom planu nečiji brend proizvoda, što nije zdravlje i ne smije biti. Također svi oni koji plivaju u briljantnim plasiranjima „super trenutno popularnih preparata“ se redovito skrivaju iza krinke „na slobodnoj prodaji“ te su po struci često sve, samo ne zdravstveni djelatnici, a kamoli da imaju praksu i iskustvo rada u istome, oni su trenutno proizvođači, preprodavači ili eventualno uvoznici nekog popularno „super prirodnog proizvoda“ na slobodnoj prodaji. Tu grupu ljudi i dalje ne zanima razvoj stanja pacijenta, nego plasman i prodaja proizvoda koji iskorištava priču o zdravlju bez rezultata.
ZDRAVSTVENI RADNIK KOJI PROVODI ODREĐENU TERAPIJU
Terapeut je profesionalac koji pomaže osobama da lakše prebrode i pobjede bolest, tegobu ili problem. Neophodno je da terapeuti prođu potrebnu edukaciju i praksu, te steknu iskustvo pod mentorstvom, da bi stekli znanje, te da nauče koristiti metode i tehnike. Ja kao fitoaromaterapeut, ljekarničke prakse, korisnik u svojoj praksi medicinske discipline fitoaromaterapije, činim i rezultiram u svome radu isključivo na temelju prioriteta i cilja pozitivnog rezultata kod oboljelog, bez naglaska na proizvode. Fitoaromaterapija je medicinska disciplina i USLUGA za potrebite, oboljele i one koji žele zdravije živjeti ili lakše prebroditi tegobu, a nije način i metoda koja bi se trebala iskorištavati zbog promidžbe nečijeg uvezenog ili proizvedenog proizvoda (suplemenata i kozmetike), koliko god on bio dobar ili loš ili zbog brendiranja samoga sebe na način realizacije prodaje nekog proizvoda, kojeg se predstavlja kao na traci (proizvod, koji se reklamira u prodaji na temelju fitoaromaterapije ili predstavnika fitoatomaterapeuta).
To nije fitoaromaterapija; da zaključimo, to je marketing, prodaja i komercijalizacija PROIZVODA. Fitoaromaterapija je medicinska disciplina gdje je jedini prioritet i CILJ postići rezultat poboljšanja stanja potrebitog, što znači da moj posao nije propagirati nečije „pametne i zdrave sirovine ili preparate“, već personaliziranim terapijama za koje sam obučena, postići rezultat na zdravstvenom stanju osobe. Moj posao je educirati i informirati korisnike o razlici metabolizama djelovanja ljekovitosti i stilu življenja koje su njemu određene i strogo praćene personaliziranim terapijama, koje su promjenjive, ali moj posao nije promicati samouk pristup tretiranja zdravlja, kupovanjem nasumične suplementacije nečijeg proizvoda, pod razlogom da je sve to na slobodnoj prodaji i da je dovoljno educirat se online ili položiti tečaj bez obzira na iskustvo i struku i raditi to sve "isto", što nije, govore rezultati. Moj posao nije trgovanje informacijama, da bi prodala proizvod, moj posao je učiniti pacijente zdravijima, kroz fitoaromaterapiju, jer sam za to obučena, te imati rezultat i primjer istoga, ne radi prodaje proizvoda, kakav god on bio. I zato vam hvala na povjerenju.
Terapeut Iva
PRETHODNA VIJEST