Naslovna / Parlamentarni izbori / "Ostali smo bez goriva pa su nas neki Romi povezli na kamionu kao staro željezo"

OSTALO

"Ostali smo bez goriva pa su nas neki Romi povezli na kamionu kao staro željezo"

Antonio Marić je naš bajker dana

"Ostali smo bez goriva pa su nas neki Romi povezli na kamionu kao staro željezo"
035portal
  • 2021-08-24 20:00:26

Polako, ali sigurno približava se dan prve Brod Open Race utrke, a danas će nam se pobliže predstaviti Antonio Marić, četvrti od šest domaćih natjecatelja.



Marić je, kao i njegov kolega Marinčić, vozač kamiona i ima privatnu tvrtku za prijevoz, ali ni njemu nikada nije dovoljno ceste i vožnje. Motocikl po njegovom izboru je BMW S 1000RR, a utrkuje se za klub Motorsport Grip.



-Svi očekuju i priželjkuju prvo mjesto pa tako i ja, bila bi laž reći da je drugačije. Samo što je konkurencija jaka, ima ih puno koji dulje voze ovakve utrke i iskusniji su, ali ja i dalje namjeravam dati sve od sebe- jasan je Marić, koji ni inače nije gubio vrijeme kada su motocikli u pitanju.



Naime, prvi puta je na motor sjeo u dobi od samo šest godina, a to je bilo 2001. godine.



- Bavim se utrkama posljednjih osam godina. 2013. godine startao sam s onima na 402 metra, to su utrke ubrzanja. Najbolji plasman sam ostvario 2014. godine kada sam bio Prvak Hrvatske u klasi 600. Što se kružnih utrka tiče, to mi je novitet. Počeo sam se time baviti tek prošle godine i nakon što sam odvezao nekoliko shvatio sam da se mogu boriti s ostalim dečkima te sam tako odlučio nastaviti natjecanje i ove godine. Što se dosadašnjih plasmana tiče, u kružnim utrkama još uvijek nisam osvojio prvo mjesto, većinom sam drugi. Dečki treniraju više nego ja i zasluženo me pobjeđuju, ali svejedno se nadam da će se sreća okrenuti u moju korist, možda već u nedjelju- kaže Marić.



Ni Mariću vođenje troškovnika nije jača strana.



-Nemojte me to pitati; jedan vikend treninga na Grobniku košta otprilike tisuću i pol eura, a budem li počeo računati troškove morat ću prestati voziti- pojašnjava kroz smijeh.



Osim što ignorira financijsku stranu cijele priče, Marića pretjerano ne zamaraju ni ozljede kojih je, napominje, bilo poprilično.



- Padova sam imao dosta ....Upadnem svake godine par puta (smijeh), ali većinom su to bezvezni padovi gdje se otresemo i idemo dalje. Osim prošle godine kada sam na zadnjoj trci u Požegi pao i slomio nogu, međutim ni to nije strašno. Zaraslo je poprilično brzo i sad sve ide po starom bez nekih posljedica.



Marić nije fan motorijada; ističe kako su po njegovom guštu bile samo prve dvije- tri organizirane u našem gradu. Za ostale, kako kaže, nema ni vremena ni volje. Međutim, druženja s drugim bajkerima ne nedostaje.



- Možda najluđi događaj koji se dogodio je bio kada sam s prijateljem odlučio otići na utrku ubrzanja u Zagreb, a išli smo motorima. Vrijeme se pokvarilo i počelo je kišiti, a kao da to nije dovoljno usput smo ostali i bez goriva na autoputu. Pukim slučajem naišli su neki Romi sa oronulim starim kamiončićem te su nas povezli i tako smo stigli na utrku kao staro željezo- prepričava tek jednu od brojnih anegdota.



-Lijep je ovo sport, košta puno vremena i novaca, ali to zadovoljstvo i adrenalin su nemjerljivi s bilo čime. I zato bih volio da nas kod kuće dođe podržati što više građana i drugih bajkera jer atmosfera će biti izvrsna- zaključuje Marić.



Naime, jedna od zanimljivosti je i način rasporeda publike. Građani će moći dolaziti iz dva smjera- od restorana „Brođanka” ili iz smjera Mikrorajona. Osim što će moći prilaziti boksovima i razgovarati s vozačima, građani će moći izlaziti i ulaziti u taj dio staze jedino u terminima kada se ne vozi trening ili utrka. U satnici su predviđene pauze za propuštanje posjetitelja na siguran način iz vanjskog u unutarnji prsten i obratno. Organizatori pretpostavljaju kako će najveći dio publike htjeti biti prisutan na samoj startnoj liniji, stoga pozivaju posjetitelje da ponesu maske i Covid potvrde o cijepljenju ne bi li se maksimalno ispoštovale epidemiološke mjere.



Nikolina Martinović



foto: privatna arhiva/ Facebook