Odgovarajući na novinarska pitanja, Butković je kazao da restrukturiranje cestovnog sektora uspješno ide kraju, te podsjetio da se odustalo od monetizacije i prodaje autocesta, spojene su Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb u jednu tvrtku te se uspješno provodi restrukturiranje u svim tvrtkama.

“Preostaje nam još uvođenje novog sustava naplate cestarine. U tom smislu taj projekt smo kandidirali prema Mehanizmu za oporavak i otpornost u iznosu od 500 milijuna kuna. U razgovorima s Europskom komisijom taj je projekt dobio zeleno svjetlo, budući da najviše zadovoljava ono što je potrebno, a to je digitalizacija i uvođenje novog, modernog sustava naplate cestarine na svim dionicama autocesta u Hrvatskoj, što uključuje i Bina Istru i autocestu Zagreb – Macelj”, istaknuo je.

Rekao je i da je procedura projektne dokumentacije provedena kraju te da će, nakon konačnog odobrenja Europske komisije, biti raspisan natječaj za uvođenje novog sustava naplate cestarine, koji će biti beskontaktni, bez rampi, a smanjit će gužve na autocestama.

Na pitanje o odluci o koncesionaru Porto Baroša, Butković je rekao da je odluka o odabiru proslijeđena Vladi. “Došla je jedna izvrsna ponuda, nema nedostataka i u proceduri je Vlade za donošenje odluke. Ovoga tjedna je na koordinacijama i stručnom tijelu, sljedećeg tjedna će, prema toj dinamici, Vlada donijeti odluku, a potom će biti potpisan ugovor o koncesiji, za otprilike 15 dana,” rekao je.

Ponudu za koncesiju na pomorskom dobru u svrhu izgradnje i gospodarskog korištenja luke nautičkog turizma Porto Baroš u Rijeci predala je tvrtka ACI-GITONE d.o.o., kojom nudi investiciju vrijednu 363,7 milijuna kuna. Tu su tvrtku lani osnovale tvrtke Adriatic Croatia International Club (ACI) i GITONE Kvarner.