Među 15 dobitnika natječaja #prviput kojim Zagrebačka banka daje podršku malim poduzetnicima u turizmu, čak su četiri dobitnika iz Slavonije. Među njima je i Ranč Ramarin koji se nalazi u blizini Slavonskog Broda, a koji je jedan od dvoje glavnih dobitnika kojima će Zaba osigurati veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot. Ostala tri dobitnika ovog natječaja, a koji su osvojili promociju na digitalnim kanalima, su seosko gospodarstvo Ivica i Marica iz Karanca, OPG Stipino iz Čeminca i Pustara Višnjica nedaleko Slatine.

Ranč Ramarin koji je smješten u samom srcu Brodsko-posavske županije, između rijeke Save i obronka Dilja, istaknuo se jedinstvenom lokacijom okruženom prirodnim ljepotama, koja uključuje i umjetno jezero u obliku konja. Pored jahanja, posjetitelji ranča imaju priliku uživati u brojnim aktivnostima poput ribolova, biciklističkim turama, kušanju vina ili u brojnim slavonskim specijalitetima, a na ranču je moguće i prespavati u jednom od potpuno opremljenih bungalova ili u kampu. Iz Ranča Ramarin koji vodi obitelj Galović istaknuli su kako ova nagrada natječaja #prviput za njih predstavlja ogroman uspjeh i potvrdu kako se rad i trud svakog pojedinog djelatnika ranča isplatio. „Izuzetno smo ponosni što je stručni žiri natječaja prepoznao vrijednosti ruralnog turizma koje naš ranč nudi i što će kroz naš ranč Slavonija biti dodatno promovirana kao idealna destinacija za potpuni odmor ili nezaboravan izlet“ poručili su iz Ramarina. 

Seosko gospodarstvo Ivica i Marica u Karancu također pruža aktivnosti poput jahanja, biciklizma i ribolova, a gosti imaju priliku sudjelovati u raznim seoskim poslovima, školi kuhanja ili primjerice glazbenim radionicama. Uz uživanje u autohtonim slavonskim specijalitetima, imanje pruža i smještaj u glavnoj kući ili u apartmanima, u idiličnom okruženju uz brojne domaće životinje i kućne ljubimce. 

Originalna ponuda pomogla je da i OPG-u Stipino uđe među 15 dobitnika natječaja #prviput. Na ovom imanju gosti imaju priliku sudjelovati u proizvodnji svih ukusnih delicija koje ovaj OPG nudi, od raznih pekmeza, ajvara, salata do voćnih sirupa. Tako gosti imaju priliku na zabavan način upoznati proizvodni proces jednog OPG-a, ali i uživati u delicijama u čijoj proizvodnji sudjeluju, kao i u ostalim slavonskim specijalitetima i brojnim sportsko-rekreativnim aktivnostima. 

Baranjska Pustara Višnjica treći je dobitnik marketinške kampanje na digitalnim kanalima. Ovo agroturistučko imanje staro je više od 200 godina, smješteno je na desetak hektara bivšeg naselja Višnjica i predstavlja gospodarsku baštinu Slavonije. Centralna zgrada imanja u kojoj se nalazi hostel i edukacijski centar je nekadašnji ljetnikovac grofa Draškovića iz 19. stoljeća, a koji je okružen perivojem, spomenikom krajobrazne arhitekture. Edukacijski centar ovog imanja tematski je uređen i opremljen s audio i video sadržajem i idealno je mjesto za upoznavanje s florom i faunom Baranje. Osim u brojnim rekreativnim i gastro sadržajima, posjetitelji imaju priliku uživati i u poučnoj stazi Dravi u zagrljaj, koja je opremljena s edukativnim tablama, odmorištem i promatračnicom za ptice.

Osim marketinške kampanje, pobjednici natječaja, ali i svi ostali, bit će uvršteni i na posebnu interaktivnu kartu prviput.hr, koja je zamišljena kao jedinstveno mjesto s informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske. Platforma će osim malim poduzetnicima, služiti i domaćim gostima da na jednome mjestu imaju objedinjene informacije o zanimljivim lokacijama, uslugama i turističkim proizvodima.