Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica
Osjeti/Okusi/Upoznaj - ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.
U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.
Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života, sve je to Slavonija, izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mono goje onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.
„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.
„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.
Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički 'nepotrošeno' i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu 'in' i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.
„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju - inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.
Na međunarodnom sajmu DSEI u Londonu potpisan je strateški važan ugovor i...
12.09.2025. u 17:30
NOVA GRADIŠKA- Nakon višemjesečnog iščekivanja i br...
08.09.2025. u 10:00
Još nas samo nekoliko tjedana dijeli od trenutka kada će Nova Gradi&scaro...
04.09.2025. u 07:30
Grad Nova Gradiška privodi kraju jedan od ključnih infrastrukturnih proje...
02.09.2025. u 20:00
ZAGREB – Vlada Republike Hrvatske na svojoj 113. sjednici održanoj 28. kol...
01.09.2025. u 10:00
Internet je prepun oglasa za berače grožđa. U Kutjevu, vinarija Krauthaker traži...
31.08.2025. u 16:00
Kupac uđe u trgovinu, pogleda cijenu omiljenog proizvoda i odluči navratiti kasn...
19.08.2025. u 15:00
Kraj ljeta i početak jeseni u Hrvatskoj tradicionalno donose povećanu potražnju...
16.08.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija raspisala je javni natječaj za zapošljavanje se...
01.08.2025. u 14:00
Nakon godina izazova, slavonskobrodska Đuro Đaković Grupa ulazi u novu fazu &nda...
01.08.2025. u 12:00
Tržište rada mijenja se iz tjedna u tjedan, a potraga za si...
31.07.2025. u 12:00
Hrvatski radnici u svibnju su primili rekordne iznose na svojim računima. Prema...
23.07.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila,...
20.07.2025. u 17:00
U Velikoj vijećnici slavonskobrodske Županijske uprave održan...
27.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Dok se dio Hrvatske još uvijek suočava s posljedic...
25.06.2025. u 12:00
Pregledali smo stotine oglasa za posao objavljenih na području Brodsko-posavske...
23.06.2025. u 12:00