Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica
Osjeti/Okusi/Upoznaj - ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.
U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.
Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života, sve je to Slavonija, izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mono goje onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.
„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.
„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.
Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički 'nepotrošeno' i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu 'in' i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.
„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju - inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.
U Velikoj vijećnici slavonskobrodske Županijske uprave održan...
27.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Dok se dio Hrvatske još uvijek suočava s posljedic...
25.06.2025. u 12:00
Pregledali smo stotine oglasa za posao objavljenih na području Brodsko-posavske...
23.06.2025. u 12:00
Nova Gradiška jučer je bila središte gospodarskih i vinskih zbivan...
15.06.2025. u 14:00
U vremenu kada se trgovci sve češće bore s rastućim troškovima, ko...
13.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Unatoč godinama stagnacije i iseljavanja, Brodsko-posavsk...
10.06.2025. u 12:00
SLAVONSKI BROD – Središnji gradski trg ove je nedjelje postao živo,...
08.06.2025. u 17:06
Ministarstvo obrane Republike Hrvatske raspisalo je javni natječaj za prijem 46...
08.06.2025. u 14:00
U jeku priprema za ljetne radove na terenu, Hrvatske šume raspisale su kr...
06.06.2025. u 12:00
Inflacija koja ne popušta i sve skuplje osnovne potrepštine natjer...
06.06.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Središnji gradski trg Ivane Brlić-Mažuranić, pozna...
03.06.2025. u 20:00
Dok se prosječna hrvatska neto plaća u prvom tromjesečju 2025. približila iznosu...
29.05.2025. u 20:00
Poduzetnici sa sjedištem u Slavonskom Brodu ostvarili su u 2023. godini z...
28.05.2025. u 14:00
Za vas smo i ovog ponedjeljka pregledali najatraktivnije oglase za posao...
26.05.2025. u 12:00
NOVA GRADIŠKA – Uz miris svježe procvalih latica,...
16.05.2025. u 20:00
Na jučer održanoj redovitoj koordinaciji sustava turističkih zajednica Brodsko-p...
15.05.2025. u 10:00