Umjesto čekanja u redovima pred trgovačkim centrima, Amerikanci na Crni petak, kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupovinu obavljaju putem interneta.

Tako su i ovogodišnjeg Crnog petka, dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internetsku kupovinu, objavio je Adobe Analytics. 

To je rekordna potrošnja kad je u pitanju "online" kupovina na Crni petak, čak 20 posto veća u odnosu na prošlu godinu. Također, to je druga najveća potrošnja u povijesti SAD-a ostvarena u jednom danu internetske kupovine. Samo je prošlogodišnji Cyber ponedjeljak bio rastrošniji, tada su Amerikanci potrošili u "online" kupovini 500 milijuna dolara više, odnosno 7,9 milijardi. 

Adobe Analytics predviđa da će ovog Cyber ponedjeljka, odnosno 2. prosinca, biti srušen rekord kad je u pitanju internetska kupovina u jednom danu, odnosno da će Amerikanci potrošiti 9,4 milijarde dolara.