Naslovna / Vijesti / Marušić: Širina ljudi i prostora te široka slavonska duša pružaju osjećaj ispunjenosti i gosti se s ovog prostora vraćaju 'pune duše'

TURIZAM

Marušić: Širina ljudi i prostora te široka slavonska duša pružaju osjećaj ispunjenosti i gosti se s ovog prostora vraćaju 'pune duše'

Osvrt na 2021. Turističke zajednice BPŽ

 Marušić: Širina ljudi i prostora te široka slavonska duša pružaju osjećaj ispunjenosti i gosti se s ovog prostora vraćaju 'pune duše'
Portal035
  • 2021-12-31 15:00:37

Imajući u vidu suvremene trendove i izraženu potrebu suvremenih turista za boravkom u zelenom, mirnom i pitomom okruženju, koje im može pomoći da se nose sa svakodnevicom užurbanog života, vidljivo je kako Slavonija, kao i Brodsko-posavska županija, ima potencijale koji se izvrsno uklapaju u potrebe suvremenih turista te može razvijati konkurentne turističke proizvode.

 

Brodsko-posavska županija svojim obilježjima uklapa se u brend Slavonije i stvara njenu jedinstvenu sliku. Brend koncept Slavonije polazi od identiteta 'širine prostora/ vizura' i 'širokogrudnosti ljudi/ gostoljubivosti'. Vežući se na to, ljude krasi širokogrudnost i gostoljubivost koje se na ovim prostorima ne gube i ne nestaju, već su trajno utkane u kulturu života. Zbog toga se, racionalne i emotivne koristi za goste međusobno isprepliću, čineći boravak u Slavoniji ugodan i 'po mjeri'. Širina ljudi i prostora te široka slavonska duša pružaju osjećaj ispunjenosti i gosti se s ovog prostora vraćaju 'pune duše'. Tako koncipiran brend u skladu je s potrebama koje suvremeni čovjek traži na putovanju, a istovremeno odgovara istini o Slavoniji kao prostoru/ mediju u kojem se stvara doživljaj i o ljudima, koji stvaraju mirno, toplo i prijateljsko okruženje,zaključuje župan Danijel Marušić, predsjednik TZ Brodsko – posavske županije .

 

 

Iako profesionalno izazovna i nesklona putovanjima, 2021.godina Turističkoj je zajednici Brodsko posavske županije donijela sjajne rezultate, novi logo koji spaja tradiciju i suvremenost, dovoljno vremena za kvalitetne planove i nove strategije, kao i potvrdu da je kontinent, itekako, destinacija koja ima što ponuditi. Uz nadaleko poznato toplo slavonsko gostoprimstvo, razlozi su to zbog kojih bi trebali navratiti, "otkriti ljepotu" i punim plućima "udahnuti, okusiti i doživjeti" Brodsko posavsku županiju

 

Da se turizam ne odvija samo na Jadranu govori i podatak od 80 posto ostvarenih noćenja iz najbolje pretpandemijske 2019., od početka godine do 27. prosinca 2021.g., podatak da se broj ostvarenih 50.806 noćenja u istom razdoblju ove godine , povećao za čak 35 posto u odnosu na isto razdoblje lanjske 2020., a sjajan trend se nastavlja i dalje, što potvrđuje i nikad atraktivniji Advent u Brodsko posavskoj županiji koji, ovih dana, na više mjesta, s dobrodošlicom prima goste i putnike namjernike željne predblagdanske čarolije, jer dobru godinu valja ispratiti u pravom stilu. Veseli podatak kako je ove godine otvoreno 15 novih objekata s 124 ležaja, ali i činjenica da su od ukupnog broja turista 60 posto stranci, a 40 posto domaći gosti, oni koji traže odmor na drugačiji način.

 

Navedeni podaci, ističe direktorica TZ BPŽ, Ružica Vidaković, ukazuju samo na jedno " gosti traže autohtono, originalno i turistički nepotrošeno uz boravak u prirodi, a upravo to nudimo u našoj županiji“. Uz iznimne brojke, čak tri dobitnika nacionalne godišnje nagrade “Simply the best“ za postignuća u turističkoj djelatnosti, nagrade za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije koju tradicionalno dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija i turistički časopis Way to Croatia- Ranču Ramarin, dobitniku u kategoriji ugostiteljstvo, TZBPŽ, dobitniku u kategoriji promocija i propaganda, te Sonji Zadravec iz Stupničkih Dvora, dobitnici nagrade u kategoriji osoba, a potom i tri nagrade na Međunarodnom festivalu turističkog filma 28. Interstas, za najbolji promo film "Otkrij ljepotu", 2021. u Turističkoj zajednici Brodsko posavske županije najviše će pamtiti i po novo predstavljenom logu temeljenom na Strateško marketinškom planu razvoja turizma Slavonije do 2025., decentnom i modernom u isto vrijeme koji prostor županije opisuje kao susret svjetova i kulture. Temelj novog modernog vizualnog identiteta županijske turističke zajednice čine tradicijska arhitektura, slavonski vez, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja. Tamno plave boje koja asocira na rijeku Savu, izveden u rotiranom obliku početnog slova županije, sa stiliziranim elementima koji predstavljaju prozore štaglja, iste one koji i danas krase gotovo svako dvorište u ovom dijelu Hrvatske, ribicama kao simbolom netaknute prirode, novi logo odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti kraja i komunicira povijesnu činjenicu da su ovdašnji stanovnici bili i čuvari granice.

 

Nekada čuvari granica, danas čuvari prirode, baštine i okusa, što, jezikom simbola, predstavlja i komparativne prednosti Brodsko posavske županije- autohtono, lokalno, održivo i autentično, te čini i čvrst temelj brenda. Uz mnogobrojne goste i putnike namjernike, u bogatstvo i komparativne prednosti destinacije, uvjerili su se, tijekom godine i predstavnici domaćih agencija, na studijskom putovanju Brodsko posavskom županijom. Podalje od strke i vreve asfalta, puna skrivenih kutaka, s prekrasnom prirodom, bogatom poviješću i bogatom trpezom, domaćinima kojima je gostoljubivost gotovo krsno ime, Brodsko posavska županija je, unatoč i usprkos pandemiji, i tijekom 2021.godine u kalendar događanja upisala i brojne tradicionalne manifestacije, jer i one su jedan od razloga sve brojnijih posjeta gostiju; Međunarodna kajak kanu regata, državni biciklistički maratoni , Državno prvenstvo u daljinskom jahanju 3. Kolo Croatia cup, Prvenstvo hrvatske u supersprint duatlonu, Stupnička berba grožđa, Pečenkijada na Poloju, Ribarske večeri u Davoru, CMC festival u Slavonskom Brodu, Novogradiško glazbeno ljeto, moto susreti na Strmcu, ali i oni na brodskom Poloju, Srednjovjekovni grad Cernik -tek je dio tradicionalnih događanja koji svake godine u Brodsko posavsku županiju privuku posjetitelje željne ugodnog provoda, vrhunske gastronomije, fine kapljice i dobre energije, jer, da bi na pravi način upoznali Brodsko posavsku županiju i otkrili svu njenu ljepotu, treba je punim plućima " udahnuti, okusiti i doživjeti".

 

Slijedeći pozitivne trendove, nastavljajući dobro utabanim stazama, jer pravu godinu valja i zaključiti na pravi način, Turistička zajednica Brodsko posavske županije, ovih dana goste i putnike namjernike, s toplom dobrodošlicom, očekuje i na nikad atraktivnijem Adventu, poručujući kako će u blagdanskoj čaroliji brodske Posavine uživati svi- od ljubitelja klasičnog adventiranja i obožavatelja magičnog svijeta bajki, do okorjelih rokera i profinjenih gurmana, stoga, svakako navratite. Brodsko posavska županija čeka vas s dobrodošlicom i otvorena srca.