Česti noviteti i redovito osvježavanje aplikacija garancija su za veći broj korisnika, ali i za zadržavanje postojećih. Kako bi zadali udarac ponajvećoj konkurenciji Snapchatu, Instagram se odlučio na novi potez pa tako želi omogućiti svojim korisnicima da vide sve što se događa u određenom trenutku na nekom mjestu.

TehcCrunch je otkrio da Instagram testira novu opciju, nazvanu Location Stories, čija je uloga na jednom mjestu prikupiti sve fotografije koje su podijeljene javno, a na sebe imaju sticker lokacije, a zatim će se prikazati korisniku u formi Storiesa.

To dakle znači da će korisnici putem označenih fotografija vidjeti sve što je ikad objavljeno s jednog mjesta, poput restorana, znamenitosti, grada i slično.

Instagram već dugo ima mogućnost pretrage preko lokacije, ali s dodavanjem Location Storiesa se nadaju kako će dodatno poboljšati korištenje ove društvene mreže.

A upravo Location Stories će vrlo dobro doći putopiscima, turistima, kao i dobra reklama.