Danas je osnovna škola „Vladimir Nazor“ iz Adžamovaca bila domaćin županijskog stručnog vijeća ravnatelja osnovnih škola.
Kao domaćin skupa, nazočne je pozdravila ravnateljica Marija Petričević, koja je predstavila osnovnu školu „Vladimir Nazor“, a razgovaralo se još o smanjenju rizika od katastrofa i u postupanja u slučaju nastupanja izvanredne situacije, ali i o primjeni digitalnih sadržaja i alata u nastavi.

Učiteljica savjetnica Tonka Došlić predstavila je program OŠ „Vladimir Nazor“ - „Hrabro u peti“. To je samo jedan o brojnih projekata koje provodi škola iz Adžamovaca. Projekt se provodi još od 2012. godine i uključuje učenike 4. razreda Matične škole i područnih škola, njihove učiteljice, roditelje te određeni broj učitelja predmetne nastave među kojima su obvezno budući razrednici 5. razreda. Svrha projekta je ohrabriti učenike pri dolasku u peti razred, dati smjernice roditeljima kako pomoći djeci u učenju te omogućiti kolegama da upoznaju djecu, ukazati na učenike koji imaju neke specifičnosti ( nadarenost, poteškoće u učenju, problemi u ponašanju). U sklopu projekta škola organizira sastanak ravnateljice, pedagoginje, učiteljica razredne nastave s učiteljima predmetne nastave pri čemu se daje poseban osvrt na učenike s poteškoćama, razgovor o njihovim sposobnostima, metodama koje su primjenjivane u radu sa svakim djetetom te na zajedničku izradu inicijalnih ispita koji se provode na početku petog razreda.


U sklopu projekta organizira se i projektni dan te tada svi učenici dolaze u matičnu školu, podijeljeni su slučajnim odabirom u dva razredna odjela te slušaju 4 školska sata (jedan s budućim razrednikom, a ostale po dogovoru s predmetnim učiteljima, najčešće hrvatski jezik, matematika, povijest, geografija…). Na kraju ispunjavaju evaluacijski listić. Reakcije učenika vrlo pozitivne, vesele se dolasku u Matičnu školu, provođenju vremena s drugim učenicima, upoznavanju školskog prostora, novih učitelja te stječu prve vlastite dojmove (dosadašnja iskustva uglavnom samo iz priča starijih učenika). Cilj projekta je uspješan i sretan učenik, a do njega će se doći dobrom suradnjom na relaciji učenik-učitelj-roditelj, strpljenjem, prihvaćanjem posebnosti svakog učenika i iskrenom i profesionalnom komunikacijom nastavnog kadra.