Preko noći dizel je u europskim medijima postao 'persona non grata' (neprihvatljiva osoba), a negativnom stavu koji graniči sa općom histerijom medija pogodovala je i opća obmana svjetskih proizvođača automobila s lažnim softwerom koji je omogućio varanje sa ispušnim plinovima dizelskih motora, piše automania.hr.

Tako se pokapanjem dizelskih motora i sve češćim zabranama prometovanja vozila s dizelskim motorima u pojedinim europskim gradovima, kao što su Berlin, Pariz…, svakim danom priključuju i države koje najavljuju opću zabranu vozila s dizelskim motorima. Na toj liniji, ali puni blažoj i reltivno realnijoj, nalaze se i naši susjedi u Sloveniji. U Sloveniji su si sami nametnuli jako ambiciozan plan kojim do 2030. godine žele 200.000 električnih vozila na svojim cestama. Trenutačno je u Sloveniji registrirano 1.200 vozila koja imaju hibridni i električni pogon. A, prema nacionalnom energetskom planu do 2030. godine vozila na hibridni i električni pogon trebala bi činiti jednu šestinu od ukupnog broja automobila. To znači da bi se 2030. godine slovenskim cestama trebalo kretati više od 200.000 hibridnih i električnih vozila, za što bi prema procjenama trebalo imati 20.000 električnih punionica, a Slovenija ih trenutačno ima tek 470.