Predizborna kampanja koja se ovih dana odvija svom žestinom donijela je jedno iznenađenje na marketinšku i javnu scenu 5. izborne jedinice.

Riječ je o facebook stranici "1200 za Peru" koja je u samo nekoliko dana skupila oko 700 lajkova znatno podiužući šanse kandidatu Petru Bašiću da prikupi dovoljna broj preferencijalnih glasova na izborima i uđe u Sabor.

Za razliku od sterilnih i nemaštovitih postova koje na svojim facebook stranicama objavljuju gotovo sve stranke, od lijevih do desnih, grupa 1200 za Peru nešto je potpuno drugo. To i ne čudi kada se zna da ju vodi ekipa nekadašnjeg SBIportala.

Fotografije s montažama na kojima se Pero bori protiv Darth Vadera, na kojima mu Chuck Norris zahvaljuje za sve što je od Pere naučio, na kojima Obami posuđuje 100 kuna do prvog... Sve su to objave koje mame suze od smijeha na lice dajući kampanji štih "za..ebancije", istovremeno šaljići poruku za koga, kako i zbog čega glasati u nedjelju.

Poseban hit je upravo danas objavljena anketa/analiza nedjeljnih izbora koju je, kako autori teksta na facebook stranici tvrde, "Izradila poznata kuća Dipsos-minus angažiravši svoju najbolj analitičarku Vidovitu Milunku. Ona precizno pogađa rezultate gledajući u soc od kave i bacajući grah na stol..."

Koliko je ovakav nekonvencionalan pristup učinkovit govori veliki rast popularnosti grupe. Dok velike stranke na lokalnoj razini imaju između 1100 i 1900 lajkova na svojim facebook stranicama za što im je trebalo nekoliko godina rada, Facebook page "1200 za Peru" skupila je više od polovice te brojke za samo nekoliko dana.

-Ovo što se događalo u zadnjih par dana je početak, sada ubacujemo u 5. brzinu. Inspiracija i kreativnost su na maksimumu, idemo se zezati ali i odraditi posao. Cilj nam je po broju lajkova do petka ili subote preći jednu veliku stranku, odnosno facebook page SDP-a Brodsko posavske županije koji sada ima oko 1100 lajkova, kažu autori stranice nad kojom sam Petar Bašić nema apsolutno nikakve kontrole. Kako kažu, tko još njega za objave pita, ima pravo samo platiti pivo kad uđe u Sabor.

U svakom slučaju, ovakav pristup facebook kampanji pokazuje da inovativnosti kreativnost daju rezultata. Jer bitno je izdvojiti se iz mase i svoju poruku poslati tako da ona bude zapažena.

Što doista pišu u "1200 za Peru", kako je cijela stranica koncipirana i što Vidovita Milunka kaže o rezultatima predstojećih izbora možete vidjeti na linku: 1200 za Peru