Otkako je FlixBus start-up ušao na hrvatsko tržište prošle godine u lipnju, sve brži rast i širenje mreže dovelo je i do novih investiranja domaćih autobusnih prijevoznika koji su prepoznali FlixBus poslovni model kao svoj model budućeg uspješnog poslovanja. Od ukupno 15 novih autobusa spremnih za novu sezonu, koji u potpunosti zadovoljavaju standarde FlixBus brenda, Slavonija Bus investirala je u 2 potpuno nova katna autobusa NEOPLAN SKYLINER P05 preko tvrtke Auto Hrvatska, dok su Brioni Pula investirali u 9 novih autobusa. Vincek autobusi investirali su u dodatna 3 autobusa, a Knežević prijevoz u dodatna 2 autobusa. Hrvatska FlixBus flota je u samo 8 mjeseci narasla na preko 40 autobusa.

˝Mrežno planiranje koje je povezalo gradove hrvatske s preko 500 destinacija diljem Europe, dovelo je i do neminovnog otvaranja novih autobusnih linija za predstojeću sezonu. Kako je FlixBus brend vrlo brzo prepoznat na hrvatskom tržištu te prihvaćen kao jedinstvena opcija putovanja Europom, tako je i u posljednjih 8 mjeseci potražnja za putovanjima porasla što su FlixBus partneri i prepoznali.˝ - izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju

FlixBus partneri od samih početka podrška na razvoju zelene mreže

Autobusni prijevoznik Slavonija Bus, podrška je FlixBusu od srpnja prošle godine, odnosno od početka povezivanja Slavonije s Europom.
˝Kroz definiranje preciznih ugovornih odnosa, prava i obveza tvrtke Slavonija Bus, stvorene su pretpostavke izuzetno zadovoljnog partnera koji nakon nepunih 8 mjeseci ozbiljno razmišlja o dodatnim ulaganjima i razvoju partnerskih odnosa. Novi katni autobusi će i prije ljetne sezone, zauzeti mjesto u floti na liniji Vinkovci – Frankfurt. Nabava vozila većeg kapaciteta realizirana je prvenstveno zbog podataka o potrebnim prijevoznim kapacitetima i interesu putnika na ovoj liniji. ˝ - izjavio je Franjo Matijašević, vlasnik tvrtke Slavonija Bus

Samostalna vs. partnerska suradnja

˝Tvrtka Slavonija Bus d.o.o. našla se početkom 2016. godine, slijedom poremećenih tržišnih okolnosti u prijevozu putnika, pred dilemom: da li samostalno ili u zajednici s jakim tržišnim partnerom nastaviti daljnji poslovni razvoj. Samostalno razvijanje tvrtke, što smo činili do tada, nam se činila realnijom idejom, predstavljala je kontinuitet dotadašnjeg poslovanja ali i realnost zatvaranje tržišta većih prijevozničkih tvrtki u RH bez namjere poslovnog udruživanja na poštenim i fer osnovama. Upravo u to vrijeme ostvareni su prvi kontakti s FlixBus predstavnicima na temu uslužne prodaje putničkih karata uz preliminarno izlaganje vizije ulaska FlixBus-a na hrvatsko tržište. Od dobivanja početnih informacija o FlixBus poslovnom modelu te, nedugo nakon toga i dodatnih poslovnih informacija, do preliminarnog potpisivanja ugovora prošlo je manje od 3 mjeseca. U tom periodu smo zatvorili potrebnu financijsko-tehničku konstrukciju. ˝ - dodao je Matijašević.

U ovim potpuno novim katnim autobusima, FlixBus putnicima osigurat će se potpuni doživljaj putovanja. Autobusi koji oduševljavaju ekonomičnošću, sigurnošću, dizajnom i udobnošću imaju i najveću zapreminu prtljažnog prostora u klasi katnih turističkih autobusa. Novi Skylineri imaju 77 putničkih sjedala s USB i 230V utičnicama, a opremljeni su motorom snage 505 KS, 12-brzinskim automatiziranim mjenjačem, EfficientCruise sustavom za ekonomičniju vožnju, svim modernim sustavima za veću sigurnost putnika, a izgled, oprema i razina udobnosti potpuno su u skladu sa standardima FlixBus brenda.

˝Zaključiti možemo da je poslovni odnos s FlixBusom u stalnoj uzlaznoj liniji, pronalazimo zajedničke točke interesa i nastojimo ih odmah realizirati, a postojeće unaprijediti. Nama takva suradnja omogućava željeni i planirani poslovni razvoj djelom već realiziran, u nepunih 8 mjeseci poslovnog odnosa, što samo po sebi dovoljno govori!˝ - dodao je Matijašević